Monday, August 22, 2011

In love with my new handbag :)

Assalamualaikum.. K, tak jawab dosa :p
Apa khabar semua

                                       My cute honey little pie new handbag from charles and keith


FYI, hari ni gua  nak bajet dengan bag baru gua. Lu tak suka, lu boleh blah! Cehh, sorry to be rude. If you guys don't like this entry. Please do not read! :p


Okay ni beli dekat Charles  & Keith dekat One Utama tadi time shopping raya. So yeah asyik bising dekat mak for a new handbag so at last my mama bought me this! Dia bagi duit and pergi beli sendiri . Cause dia tunggu tempat lain. Dia cakap penat nak patah balik kat kedai ni. Harga dia DIRAHSIAKAN. So bag ni warna cream and it's so nice. Dia ada long string kat dalam. So kalau korang sedar dalam gambar ni belah kiri bag dia dah berbutton and nampak macam bulat sikit and belah kanan dia petak cause belum berbutton lagi.


Yeah, nampak macam biasa at first. Bila pakai, so daa-boom you.. Haha. Seriously ni bag comel loteyh yang oden ado. Kau ada? Aku ada.. Haha. K merepek. So ini lah bag untuk raya aku nanti. So people, be jealous. Kau orang ada bag lagi lawa dari aku ke, lagi mahal ke apa jadah semua. Ada aku kesah? Tak kesah pon! Sebab aku dah suka bag ni. So macam tunjuk yang lain pun tak minat lah :) 


So thank mom. I love you <3


Boii <3

No comments:

Post a Comment