Monday, August 22, 2011

I heart wasting ma money babeyh :D

Assalamualaikum semua :)

Hye, hye, what's up, what's up, apa khabar, apa khabar dan lain-lain. Woahh gitu. Haha.

Okay people dan manusia sekalian :p
Hari ni nak cerita tentang aku suka membazir duit. Benda yang sangat cool aku lakukan sampai boleh makan pasir aku kalau selalu macam ni :p

Okay, dari kecil aku di-TRAIN membaca english novel dan bukan novel melayu. So, aku ada satu kawan yang memang suka membaca novel. So aku pun cuba lah membeli satu novel melayu dan yang sangat bagus aku beli dari bulan 3 macam tu tahun lepas sampai sekarang tak habis baca. Setengah novel pun tak lepas . Haha. So, sejak tu aku suka betul beli novel and tak baca :)  

Ni namanya novel tak habis baca :p

Ni semua aku tak habis baca lagi. Kalau korang boleh tengok dua dari kiri tajuk "tinggalah pujaan" tu lah buku yang tak habis lagi aku cakap. Yang lain lagi lah. Haremmm tak baca apa pun kecuali sinopsis. yang buku hijau besar tu aku beli time carnival sekolah adik aku. Cikgu-cikgu dia jual RM 10 je doh :) Beli lah. Syokk weyh sinopsis dia. Cite dia tak tau lah. Haha, k tu je. Aku nak pesan, jangan lah habiskan duit anda untuk benda yang anda tak perlukkan macam ni :p

Salam, bye2 <3


No comments:

Post a Comment