Monday, August 22, 2011

Imma Chocolate lover

Assalamualaikum, Hye, Apa khabar?

BABY, IMMA CHOCOLATE LOVER. Hell  yeah!

Hello all ma darlings, today my entries gonna be full with chocolate! Yes, chocolate!
Untuk pengetahuan korang semua, aku ni boleh dikatakan chocolate lover sebab segala benda aku telan kalau boleh nak chocolate tanpa rasa muak! Haha, sebab bila chocolate tu masuk mulut aku, wa cakap sama lu. Nikmat dia tak terkata. Bila makan terus "sedapnyeww". Haha . Biasalah , dibesarkan makan chocolate. Tu lah embam2 je aku sekarang. Haha.

Kk, aku suka betul dengan chocolate HERSHEY'S ni doh. Mak aku selalu outstation and selalu pergi airport. So bila dia balik semua mandi chocolate. Haha, merepek tak agak! Semua mencekik chocolate lah. Mak aku sekali beli chocolate macam sebulan punya, yang adik beradik aku semua makan tak sampai seminggu lesap habis dah :D 

Btw, benda ni memang tak sihat makan banyak-banyak sangat. Tapi nak buat macam mana kesedepan dia Masya-Allah, Allah je tahu. Ini lah anugerah-Nya kepada hamba-Nya supaya creative and sorts on. So guna lah otak anda wahai manusia sekalian :)

*Ini lah wajah seorang perempuan comel. Haha, perasan :p

Okay, gambar kat atas ni macam tak ada kena mengena sangat. Tetapi, ini lah rupa aku yang asyik makan. Ya, Gemuk! But baby, i'm in love with myself. Agak-agak rasa buruk, menyampah apa semua jadah. I made from Allah, He created me like this and there's nothing that I need to regrets for accept just feeling so blessing and Thank you to HIM. So manusia-manusia sekalian, marilah makan benda yang anda suka (halal) tetapi jangan lupa jaga kesihatan anda sebelum anda mendapat OBESITI yang tidak mahu dimiliki oleh semua orang :)

So, bye2. Nak sambung makan chocolate. Haha,
Salam <3


No comments:

Post a Comment