Saturday, August 20, 2011

Lelaki Idaman :)

Assalamualaikum and apa  khabar kepada semua-semua-semua-semua dan semua. :D

Ladies and gantleman yang dikasihi sekalian. Dikasihi tu untuk ladies jelah. Lelaki dikecualikan, eeeewwww~ Haha, k jahat gila. K, lantak aku lah kan. Sebok2 apahal?  Nak cakap aku lesbian , cakap leww! haha. Okay, hari ni puasa tak? Aku puasa. Lapar je dah ni. Padahal pagi lagi -.- Apa je lah aku ni. So, back to my topic. Semua perempuan mesti ada lelaki idaman masing-masing kan? Like, ciri-ciri yang korang nak kan? So today, ainaa atirah ni pulak nak share pasal lelaki idaman dia and YES aku dah dapat dah lelaki idaman aku tu. Wekkk :p Jealous lah cepat. Jealous lah cepat. Hehe, k dah stop merepek tahap gaban apa pun tak boleh. 

CIRI-CIRI LELAKI IDAMAN :
  1. Beriman
  2. Reti baca Al-Quran
  3. Bimbing kita ke jalan yang betul
  4. Sentiasa nasihat kita supaya jadi orang yang berguna
  5. Tak jahil dalam agama
  6. Soleh
  7. Sembahyang 
  8. Rajin 
  9. Pandai menggunakan masa
  10. Sentiasa memikirkan masa depan
  11. Sentiasa nak terbaik untuk kita
  12. Ada waktu kita perlukan dia
  13. Dengar cerita kita
  14. Layan kepala gila aku
  15. Sentiasa buat aku gembira and ketawa
  16. Ingatkan aku buat something baik selalu
  17. Ingat kan kita semabahyang and study
  18. Ambil berat 
  19. Selalu suruh kita jaga diri
  20. Risaukan kita bila kita tak ada dengan dia
  21. Faham hati kita
  22. Sayang kita
  23. Terima kita seadanya
  24. Tinggi
  25. Handsome
  26. Comel
  27. Kulit ASIAN
  28. Sayang kanak-kanak
  29. Hormat orang tua
  30. Hormat keputusan dan diri kita
So ni lah antara ciri-ciri yang aku idamankan and yeah, aku dapat okay you olzzzz. :D

Ni lah buah hati jantung aku apa jadah semua dia lah. <3 (Gambar dengan anak saudara dia)

Okay, nama dia Amin for short. Dia ni lelaki idaman aku, cehhh. Aku dah dapat dah. Tak semua ada :p

Hehe, okay lah. Nak pergi shopping raya ni you olzz. Boii <3

No comments:

Post a Comment