Sunday, September 4, 2011

HAPPY EID :)

Assalamualaikum dan apa khabar semua.
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI SEMUA :D
Di bulan yang mulia ini, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk menyusun sepuluh jari kepada semua untuk memohon maaf tulus ikhlas dari hati saya ni. Saya mintak maaf kalau terkepoh, tergedik, terpukul, terbanya cakap, terpekik,terlolong, tersepak dan macam-macam TER yang pernah saya lakukan. Maafkan saya ye semua :D Kita 0-0 lah, ikhlas ni mintak maaf.

Well first day raya sakit bagai, so after gedik di pagi raya. Pergi ke kedai antik apek ni beli ubat :D

Tak salah nak berinai waktu raya. Haha

Okay, ignore our reaction. Exited raya :D

Okay ni semua gambar first raya. First raya je pakai baju kurung then the next day baju biasa je. Pemalas lah katakan.nak berbaju kurung. Beli je lebih. Okay, whatever. I had so much fun. It was incredibly awesome! Duit raya bagi yang dah besar ni more than RM100 dah banyokk lah tu. Ingat senang nak dapat duit raya besar-besar macam ni? tak dapek doh. Haha. First raya macam boring sebab family aku je kat kampung. Yang lain balik tempat lain dulu. Sehari sebelum raya sampai third raya, balik kampung blah ayah dekat Tualang sekah, Perak. Pagi third raya sampai raya ke enam balik kampung belah mak dekat Cameron Highlan, Pahang.

WOW! Kampung aku kat cameron highlang doh! Susah nak dapek orang macam aku yang ada kampung kat cameron ni. Haha. Mak aku memang asal dia dari sana ye! Dari baby sampai kebesar. Adik-beradik dia  yang 16 memang dari baby sampai besar kat situ. Asal memang dari sana semua. LOL! I have a big family there. Kalau buat family tree dari atok and nenek aku. Tak muat satu kertas majong. Itu baru dari atok and nenek. Belum moyang apa semua. Haha. k bye. Mengarot.

So raya was fun. Duit raya dapat lah jugak. Kegemukkan pun dapat. Terima kasih kepada lemang, ketupat, rendang dan lain-lain. Haha, so comel lah me right now. K bye. Puji diri sendiri je kerja aku kan. Haha. Well, Selamat Hari Raya peeps. Maaf Zahir dan Batin. Okay bye! :D
Salam~

No comments:

Post a Comment