Saturday, August 27, 2011

Me love shopping :)

ASSALAMUALAIKUM SEMUA :)


What's up babies. LOL. You know that girls love shopping like crazy! Siapa tak suka shopping?, I think there is something wrong with you. Oh well, me? I love shopping. Benda yang sangat lah tidak dapat saya pertikaian ya wahai manusia-manusia sekalian. Pantang ada duit je, of course shopping :p  Okay. Raya tahun ni saya telah membeli 3 pasang baju kurung! Woo-hoo babeyh! 2 tu tempah, satu warna light blue and satu purple. Then hari tu lepas ambil baju yang dah tempah me and my mom went to a boutique at KD and yes, ada satu baju kurung very Daa-boom you all -.- k gedik! Biar ah. Haha, Dia berlabuci bagai, warna brown and macam ala-ala cheetah whatever k tak tau. LOL. 

Hari tu mintak mak nak telekung baru and mak cakap tak boleh, dia cakap guna je apa yang ada. So macam sedih :( Sob2. Hehe, then dalam dua hari lepas dia ada belikkan. Putih je semua tapi LAWA WEYH! Tak tipu. Tak dek lah macam biasa k. Dia macam lain sikit. So thanks mom. Awal-awal hari tu mak cakap tak boleh beli kasut sebab aku dah ada banyak kasut. Tapi beli jugak satu, tak sempat raya aku dah bedal guna. Tak dapek nak tolong :D So dapat jugak satu kasut.

Then mak cakap saya ni dah banyak sangat baju. Siang tadi pergi ou, oh yes! Beli baju lagi, yang coolnya saya ni muat baju size 11-12. Gila cool, budak-budak punya baju muat! Haha, tapi baju dia macam grown up, simple but nice :D Bukan satu, bukan dua lebih dari tiga baju saya beli! Hehe, suka bebenor oden cam ni :D

Then dah lama tuntut kat mak nak beli bag mahal, yes dapat jugak :')
Warna cream you. Very the nice and cute. LOL. So thanks lagi mak. Haha. Okay esok nak buat manicure you olzz untuk raya :D Oh yes! So baju kurung dah 3, kasut dapat satu, telekung, baju entah ada berapa. Tak kira. Haha. So yes, I have fun. But most important thing is Alhamdulillah sebab Allah dah bagi aku rezeki dapat beli semua ni. Amin. 

So sesiapa dah exited sangat dapat beli semua bagai, jangan lupa solat apa semua ya. Bersyukur rezeki apa yang kita dapat. Okay tu je, bye2. Assalamualaikum. Boiiii semua.

No comments:

Post a Comment