Sunday, November 21, 2010

What a day

Today is so BORED, hmm. What to do, that is what we call as life. I have a boring life when i'm at home with my sister which is 7 years old. Damn boring! Ngeh :D


Haha, nak cerita kat dia pun bukan dia paham. Pastu handphone bukan ada sape2 text, boring sangat dan teramat. Okay, whatever jelah aku ni. So, dah tak ada keje. Adik lah jadi mangsa. Kacau dia sampai dia rimas. Kalau tak on9, tengok tv, memekak and berangan. Haha, what a life. Tapi tadi cousin aku datang lepas kakak saudara aku convocation *congrats kak hana!*, whatever sajelah. Hehe. Than tadi makan2, borak2 what so ever. Pastu aku rajin masak lah spaggeti yang sememangnya sedap. *not!* Than what sundae ice-cream. Letak vanilla ice-cream, chocolate topping and fresh strawberry on top, it is AMAZING and sungguh menyelerakan. Haha. Esok cousin datang lagi. *itu pon kalau datang, KALAU*. So aku tak tahu nak buat apa. Boring dengan diri sendiri. Macam retarded, annoying je aku ni. Tak tahu apehal. Haha. Cuti macam ni apa lagi, meng-GEMOKS kan diri yang dah gemok. So, sume beelemak je dah jadi nya. Haha. Ok lah. That's all folks. Me wanna go to sleep and have a whatever dream * i don't know what dream that i'm gonna to dream * So, sleep tight. Bye :)

No comments:

Post a Comment