Saturday, May 11, 2013

Geek? Eh!

HELLO!
Cuti cuti cuti cuti. What did I do with my holidays? I read books! Hari tu pergi PWTC kan, I bought 12 books, but there's only 11 to read and another 1 is dictionary. Oh! Before that, this is going to be a short update. I went to PWTC 4/5 and I done reading 4 books in a week! Dah habis baca buku "Orang Hodoh Cantik" "Korban Cinta Remaja" "Seyogia" and "Bercinta Disebalik Api Babi". Cuti ni rasa best, sebab I have something to do and selalunya cuti ni tergedik asyik beli topup. Sebab bill celcom dah bayar, so macam bahagia. Nombor maxis pun topup RM 10 boleh maintain more than a week. Sebab me and "bf" selalu message , tak selalu pun sebab malam nak skype kan. So siang baca buku and malam skype. Dulu ambil postpaid celcom sebab kerja and bayar bill sendiri, sekarang mengangur mak lah bayarkan. Dia  tak complain pun. Thank god! haha. K lah, nak start baca buku Kitab Terfaktab dari Terfaktab. lol. See you guys on my next update. Ecehhh bajet melampau. Sorry kalau typo atau gramatical error k people. I malas tahap apa dah sekarang nak check balik. Oh btw, that day I read my previous update and ada typo and gramatical error. Tapi nasib lah. Pemalas kan. haha, k bye. Salam :D

No comments:

Post a Comment