Friday, November 18, 2011

Yaw what's up?

Assalamualaikum semua. Apa khabar?

EH! Dah lama tak update blog. Lebih dua hari tu, like lama gila. Okay sebenarnya tak tahu pun berapa hari tak update blog :D

Saya kat sini cuma nak cakap macam mana kakak-kakak and abang-abang semua dengan SPM korang? Ish kalau saya, dah exited gila nak SPM macam lepas tu FREEDOM! Eh, tak jadi. Rasa nak SPM tapi tak nak habis sekolah menengah. Sekolah menengah ni best tau. I'm so liking High School Life. So GOODLUCK semua pelajar SPM batch 94'. Tahun depan batch 95' pula. Hehe. Oh lupa, amin goodluck :D Habis sekolah cepat. Pergi kerja sementara tunggu result. Then belanja me go shopping :D


Saya lahir 11 January 1995.
Saya bakal mengambil SPM tahun depan :D
Semoga saya dan kawan-kawan saya batch 95' lulus dengan keputusan yang cemerlang tahun depan :D
Salam <3

4 comments: