Wednesday, November 9, 2011

Selamat Raya Haji

Assalamualaikum and apa khabar?
Okay, walaupun macam dah lambat. Saya tetap ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA.
Untuk semua orang Islam okay. Enjoy tak hari tu? Enjoy tak? Hehe

Well, hari tu raya Haji 6/11 hari tu saya balik kampung blah mak saya. Dekat Cameron Highland. Balik hari sabtu then ahad Hari Raya Haji. Hah, siapa pergi Cameron Highland. jaga lah diri anda dengan memakai pakaian yang tebal. Nak hujung tahun ni sejuk dia berkali-ganda. Serious sejuk. Pakai baju 4 lapis pun kuku boleh purple. Haha.Okay then Isnin pagi turun perak sekejap. Then petang tu balik Damansara balik. BEST! Haha. 

Hah, nak cerita pasal Raya Haji.Okay sabtu malam ahad saya , cousin dengan auntie pergi kedai makan auntie saya. Well pukul 12 baru pergi. Balik 1 lebih. Jumpa orang mabuk lah, gossip lah. Bergambar lah. Then  balik rumah cousin main-main lah apa semua 2 lebih baru tidur kot, k tak ingat. Then saya dengan cousin saya Hazwa tidur satu bilik , tu pun sempat bergossip dalam gelap. Pasang alarm 7.30a.m , then pagi tu semua bangun bersiap. Oh ya, rumah cousin saya sebelah surau je. Jalan kaki then pergi sembahyang raya. Sejuk je. Then tolong timbang daging apa semua. Best jugak! hehe, then makan ramai-ramai kat surau. Best lagi! haha.


Ni gambar sabtu malam ahad. Mwehehe :3

Breakfast lepas sembahyang kat surau

Sorry gambar macam tak tersusun.Ni kakak saudara buat the tarik waktu keluar malam tu :D

Gambar ni time nak pergi tengok sembelih lembu

Haha, tu jantung lembu. Bajet je . LOL

Me and my cousins semua tengah tolong timbang daging.

Okay itu saja hari ini. Thank you kepada sesiapa yang membaca. Okay lah.
Nights peeps. Salam :)

No comments:

Post a Comment