Friday, November 25, 2011

PANDORA. It's our story

Assalamualaikum semua.
Hye, yaw, what's up, Apa khabar? Haha :D
Jawab semua ni okay. Paling penting jawab salam.




Pandora
Okay this is a few pictures of Pandora. Pandora ni from Habib. Bukan semua Habib yang jual Pandora ni. Sesetangah tempat je. Okay let me tell you beautiful ladies, i said "It's our story" sebab gelang ni macam satu cerita. Setiap orang mesti ada cerita sendiri bukan? Ada setengah orang suka accessories and ada yang tak. But korang kena suka yang ini! Kena okay! Haha, Pandora macam charm bracelet . Gelang ni silver. Ada macam-macam jenis and berlainan harga. Then korang boleh pilih dia punya buah. Dia ada glass, silver and gold. Buah dia lah memainkan peranan. Buah dia ada macam-macam , bentuk love, gambar cake, usia, make up apa semua. Ini macam cerita. Semua benda ada. Korang beli satu demi satu untuk dijadikan cerita. 

Pandora is fun! Pilih and buat cerita tentang kehidupan kitaorang and ini untuk kenangan. Maybe ada yang beli untuk bagi hadiah and untuk diri sendiri. Well this  thing is quite expensive. Saya pun macam  tak mampu. Tapi mak saya ada belikkan Pandora ni untuk saya and adik. Saya dengan adik saya punya sama. Buah dia bentuk "Love". Mak saya cakap ni permulaan cerita kitaorang. Dia cakap dia beli buah bentuk "love" sebab dia sayang kitaorang. Hehe, terharu. Bentuk love tu ada diamond kecil kat tengah. Diamond saya yang clear punya. Adik punya diamond warna pink.

Ladies, belilah Pandora. Cantik sangat and bracelet ni boleh lah jadi you all punya cerita kan :)
Kumpul duit buy one by one. Haha, okay lah tu je. Thanks for reading. Salam <3

Assalamualaikum :) Bye 

3 comments:

  1. Cantik la!
    nak belikan mak saya ok ker?
    X reti sgt la nak belikan jewellery untuk wanita nie..
    huhuhuhu T,T

    ReplyDelete
  2. Yup!i just bought mine yesterday!cant wait nak tambah the charms lagi!tunjuknla gambar ur pandora.i will update my blog nnti my 1st pandora..;)))))

    ReplyDelete