Tuesday, November 29, 2011

I'm out of money :'(

Assalamualaikum semua.
Apa khabar? Haha.
Semua mesti sihat kan. Kena sihat! Haha :D

Okay hari ni saya nak cerita yang saya ni addicted dengan online shopping. Asyik nak beli je. Then duit habis. Mungkin ada yang akan cakap saya ni menunjuk. Tapi saya kat sini sebenarnya nak bagi nasihat supaya semua orang jangan jadi macam saya! Macam ni ya semua. Kalau sekali korang beli, then barang tu korang dapat. Korang akan percaya yang online shop ni boleh dipercayai. Tapi semua kena INGAT, yang tak semua online shop boleh dipercayai. Korang kena beli kat online shop yang ramai beli and meyakinkan. Dalam ekonomi kita belajar keperluan dan kehendak. Tapi saya selalu beli ikut kehendak. Tu lah pasalnya ekonomi tak lulus. Haha :D Well saya dah habiskan duit online shopping and time keluar dengan kawan. Banyak doh duit habis. Ish! Jangan lah jadi macam saya ya semua! Peace ^.^






Okay 5 barang ni saya beli minggu lepas. Tamak semua beli serentak. Haha. So duit habis sedih. Ada beli jacket juga. Tapi tak ada gambar lah. Jacket berbunga-bunga. Haha :D


Oh and minggu ni saya beli jacket ni pula. kali ni duit ayah sebab saya dah kehabisan duit :D Hehe, ingat senang ke nak bodek.

Okay semua ladies jangan jadi macam saya okay. Habis duit korang nanti. Hehe. K bye. Salam <3

2 comments:

  1. nak beli banyak3,, tapi tak nak habis duit,, camne ek,, hehe,,

    ReplyDelete
  2. Hah tu lah masalahnya . Haha, so kena beli apa yang perlu jelah

    ReplyDelete