Tuesday, November 1, 2011

I'm full of imagination

Assalamualaikum people dan Apa Khabar?
Oh yeah, yeah, yeah. 
What am I going to talk about is .....
" I'm full of imagination ".
Well, YES I AM!



Okay semua, saya ini mempunyai tahap Imaginasi yang terlampau. Like seriously, I go random. This imaginationsssss semua macam tiba-tiba lalu dalam fikiran otak. The "tiba-tiba" like always. Yes, selalu sedih sebab cadangan saya sering ditolak kerana semua tak masuk akal. Well I'm a daydreamer. EVERYDAY and always. Kawan cakap depan muka pun boleh berangan. What the hell dengan gua doe? Haha, well like my friends keep on saying "Apa kau merepek?" and "Kau jangan nak merepek lah". Haha. Oh lagi satu, saya boleh bercakap sambil berangan dan berfikir. Like doing 3 things at one time. But one of them will not be functioning well. Huhu :(
Well, saya ni jenis pelupa. Pen kat tangan pun tak sedar. Teruk betul and paling saya tak suka. Bila saya tengah becerita, suddenly I'm lost. Tak tahu apa nak cerita and apa yang nak cakap. Sebab tiba-tiba otak shut down bahagian memory. Bahagian Imagination ON. Haha, sebab cakap je, then suddenly berangan. Ish, I hate it. Tapi benda tu jadi tiba-tiba. Haha. This is me, i'm full of imagination. I'm creative (maybe). I talk trash and I act randomly. Okay itu je. Bye peeps.
Salam and goodnights :D

No comments:

Post a Comment