Monday, October 24, 2011

Thank You Mummy :)

Assalamualaikum semua. Apa khabar ? Hehe :3

Woah, lama jugak kan aku tak update blog. Haha, oh sebab exam yang sangat "fun". Well, dah ready untuk fail. Haha. So pretty ladies ke boys ke apa-apa jelah. Saya nak cerita ni yang saya beli camera baru tahu? Tak tahu kan. Ni nak cerita lah ni. Hah, Ahad lepas saya beli camera ni dekat SONY fair dekat low yat. Well kedai dia dekat Mid Valley tapi buat fair kat sana. Well, time tu mak saya nak beli hadiah office annual dinner dia. So dia beli camera, laptop apa semua. Then banyak camera. Well, I'm interested in this! 
Time tu mak tengah busy pilih camera apa semua. So aku pergi tengok camera yang lain. Well, berkenan sangat dengan yang pink ni. Suruh ayah tengok, dia macam "whatever". Haha, then suruh mak tengok. Dia malas cause busy settle kan camera and laptop. So lama sikit baru lah dia nak tengok. So aku pun bawa  lah dia. Sebelum tu kan aku tengok-tengok function dia apa semua dulu. Then saleswoman tu cakap yang DSLR terbaru. Macam-macam function ada. Mwehehe, Kesian kat sesiapa yang beli dulu yang besar warna hitam kena tengok kat lubang kecil. Then dah ajak mak tengok. Conversation kitaorang.
Ainaa Atirah : Maa, beli lah ni. Ni macam DSLR, but dah maju okay.
Mak : Oh yeke?
Ainaa Atirah : A'ah. 
Mak : *lama dia tengok function apa semua then dia tanya "Awak nak ke?"
Ainaa Atirah : "eh , mesti lah nak. Takkan tak nak kot?"
Mak : "Awak nak warna apa?"
Ainaa Atirah : "Mesti lah PINK"
Mak : *Dia cakap kat saleswoman tu "Bagi camera pink ni untuk dia, dia nak yang ini"

I was like "WHAT??" biar betul kan time tu. Haha, yang bestnya dia belikkan satu set. Hehe, suka doh. Serious bersyukur. Dah function macam-macam ada. Function DSLR dengan digital camera pun ada. 2 in 1. Cool en. 16.2 Megapixel . Terbaik. Haha. Thank you mom. I love you. Okay tu je nak cerita.
Nights :D

No comments:

Post a Comment