Saturday, October 29, 2011

I use this :D

         


Assalamualaikum and what's up people.
Today update will be about FACE and BODY SKIN. 
Well, I don't have perfect skin. I have pimples. Oily skin and else.
So nak share something that you might be thankful,
Ceyyh, poyo lah konon. 

All beautiful ladies, you olzz semua should take care of your skin tahu? Tak kesah dekat muka atau pun badan. But our skin okay! Take note, take note! Okay nak poyo-poyo bajet sikit okay whatever. I have a white yellowish skin atau pun lebih senang kuning langsat tetapi cerah. Macam kawan saya iaitu EMILIA dia cakap "kulit kau putih baby". I was like "mwehehehe" dah kembang dah. Untuk pengetahuan semua kerja aku tukar pencuci muka and I end up lots of pimples on my face. Tak cool doh serious. Dulu comel but now looks like i'm 20++ , I'm still young. Dulu dari Oxy, tukar kepada safi, fair and lovely, nivea and sekarang I'm using HIMALAYA. Well, dia ni macam organik. Bagus sangat okay. This is the face wash yang first time pakai I  felt like "Woah, licinnya muka". I'm telling you guys now, memang berkesan. Lepas cuci your face feel fresh! 

I'm using this! I went to Himalaya shop at one utama, then cakap dekat Mak cik tu "which one is the face wash" sebab banyak sangat kat situ. Then that auntie take this and give it to me. Saya pun tanya "Ni untuk apa ya? . Then dia cakap "untuk teenagers muka berminyak and jerawat". Serious benda tu macam perli. Haha, well ambil jelah. Pakai ni serious refreshing okay!

Then I bought this scrub. Pakai ni sebelum pakai mask. Ni pun best. But I don't why I bought different type. Atas Neem yang ini Apricot. Motif? Tak tahu, sebab bau dia so cool. Haha.

Then I bought this one! Peel-off Mask. Ni pun cool. Just spread out kat muka then dah kering just peel of. But sebelum pakai mask need to scrub .

Ni shampoo yang selalu aku guna. Aku ni memang suka tukar-tukar. Rasa nak hitam bersinar beli yang hitam. Nak hilang kan scalp pakai biru punya. But I use this. Ni okay for my hair. Kulit kepala pun skin okay :D

I use lots of type. Bukan ini je. Tapi ni salah satunya. Haha, apa-apa pun aku sentiasa wangi. Well :D Hahaha.
Ni lotion yang aku guna. Okay mencerah kan kulit aku ke? Entah lah. But lembut okay kulit. Haha, best!

Well ladies, saya di sini memang suka memakai barang berlainan. Random je memilih. But just ingin berpesan. Jaga lah diri anda. Haha. Lawak. 
Bye2. Salam <3

1 comment: