Tuesday, September 27, 2011

My open house was great :D

Assalamualaikum and apa khabar semua ;)

Hello, Hello, Hello semua :D

Liza, Aisyah, Ainaa comel, Emilia and Marissa 
Aisyah, Emilia, Ainaa comel and Liza
Emilia and Ainaa comel. Haha
Karaoke jangan tak karaoke :D
Well, dua lelaki gila Ikhbal and Amirul.
Okay kawan-kawan, yang penting ada Amin tu :D

Okay, tengok dah semua gambar-gambar kat atas ni? Gambar ni semua time open house aku Ahad lepas 25/9/2011. Hehe, best weyh! Tapi open house aku tak  buat kat rumah pun. Mak and ayah aku buat dekat Kelab Golf Seri Selangor. Well, kawan-kawan aku yang datang Aisyah, Emilia, Liza, Amirul, Amin, Ikhbal, Fariss, Abu, Sola, and Syufa kot ?? Okay rasanya tu jelah. Banyak lelaki dari perempuan. SEBAB perempuan semua ada hal and whatever. Haha. Open house start pukul 3 tapi aku datang 3.30. Dekat pukul 4 Aisyah dengan Sola sampai then yang lain. Best lah. Ada karaoke, sambut birthday abang sekali. Sampai malam okay. Amin datang pulak tu, bestnyeww. Haha k tak lawak. Ada gambar aku dengan amin and dengan adik saudara aku. Macam keluarga bahagia okay :D Tapi gambar ada dekat Syufa pula :'( Tak apa nanti ada upload jadi profile picture. Haha, thanks to my friends yang datang. I had so much fun!
Bye2


No comments:

Post a Comment