Tuesday, August 23, 2011

This is the way i am

Assalamualaikum and apa khabar ? Hye,

This is the owner for this blog baby. Ainaa Atirah Abdul Azian

Well hello people. Okay gambar kat atas memang comel , biasa lah tu. Haha. Cehh perasan! Biar lah aku nak perasan ke apa. Korang susah apa? Rasa susah, ada aku kesah? Hehe, kk. Buat lek, gurau je pon. Peace.

Okay , dalam gambar tu aku ya wahai manusia sekalian. Ni baru balik dari kenduri mana entah , on my way back home. Kenduri tu jauh kat perak okay, aku tinggal kat damansara. Tak ada lah jauh mana pon. haha, then on my way back home aku singgah R&R mana entah dalam gambar ni. Sementara aku and adik aku tunggu waffles, yeah baby. Ni kerja aku kat meja. Adik aku ada je kat sebelah time tu. Mak and ayah aku pergi beli makanan diorang. Eh! Kejap, ni apahal cerita benda yang tak ada kena mengena ni? Cool nya aku melalut benda tak perlu aku melalutkan. Haha. Btw, gambar ni akau pakai contact lens okay!

Yes, I'm taken. Tak single okay. Aku mengaku hatiku ini sudah diambil oleh seorang jejaka tampan bernama Solihin Amin. Okay, Aku mengaku okay! Dari setengah perempuant tu tak reti nak mengaku ada boyfriend pastu busy flirt dengan lelaki lain apa semua. Eww! Haha. k, tak baik kutuk. Tapi kutuk sikit tak apa :p 
PEACE, RELAX, CHILL. Okay, merepek lagi.

Aku ni seorang yang banyak cakap, suka gelak, suka berangan, kuat merepek, suka bercerita, suka gossip, kuat makan, ganas, senang naik angin and senang terasa. Aceceh, hujung dia minah emo lah kiranya ni :p

BANYAK CAKAP - Yes , kerja aku cakap, cakap,cakap. Entah-entah time tidur pun cakap. Haha.

SUKA GELAK - Memey lah. Haha. Aku boleh gelak sampai tahap susah nak stop, macam bawak kereta tak ada break. Haha.

SUKA BERANGAN - Oh, tu perkara biasa dimana aku berada. Aku rasa time berak pun aku berangan kot. Haha. Okay. So lame, but cool. 

KUAT MEREPEK- Bila aku dah start merepek. Jangan tanya lah kan, merepek yang betul-betul tahap terlebih tak logik yang tak teramat., yang tak pernah terlintas kat fikiran pun terlintas juga. haha

SUKA BERCERITA- Biasa lah, semua benda aku nak cerita. Tapi dengan kawan kurang lah. Dengan boyfriend aku ya. Aku tak puas hati ke apa ke. Mamat macho tu lah aku cari. Haha.

SUKA GOSSIP- Me with ma girls, dah bergabung tak dapek nak dibendung. haha. K tak ada kena mengena. Kitaorang ni ada je benda nak gossip. Lagi satu, nasib  baik aku dapat boyfriend yang suka gossip jugak. Biasa lah, mamat macho pon nak gossip. Haha.

KUAT MAKAN-Makan tu adalah satu nikmat yang sedap dan best. LOL :D

SENANG NAIK ANGIN- Yes, aku cepat marah. Tapi, kalau orang cari pasal dengan aku. Maki merepek-merepek. Aku tak marah, aku gelak. Kelakar kan orang memperbodohkan diri sendiri? So benda tu kelakar. Buat apa nak marah. Marah untuk benda yang  patut je. Cehh, kadang-kadang tak. :D

SENANG TERASA- Hehe, malu oden nak cito. Memang aku sensitif. My macho man lah aku selalu cari. Nangis je call dia :D Shh, secret . LOL

So ini lah sifat diri ku. K, nak study. Boii <3
Salam

No comments:

Post a Comment