Monday, August 1, 2011

The Love Story

Assalamualaikum and Happy Ramadhan to all Muslim's :)                                        

                               
                                       *you are my one and only one <3


Okay , apa khabar? Baik eh? Bagus lah, Yang tak baik tu pergi lah baik2. Hehe. 
kk, Sebelum tu nak ucapkan kat semua umat Islam "Selamat menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak" ikhlas dari saya yang baik hati ini. Haha.

Okay back to our story lah kan, nampak tak gambar kat atas ni? Ni lah my intan payung, jantung dll. Ermm, k tak reti guna ayat tu. Haha, dia lah orang yang dah buat aku "Fall in Love" gitu. Cehh, bajet je ayat kan? K, suka hati aku lah nak bajet ke apa ke. Blog aku, suka hati aku. 

Dia ni kadang-kadang buat aku marah tahap gunung berapi tapi kadang-kadang sweet sangat. So sweet. Cair doh bila dia cakap I miss you and the gedik2 stuff. Dia ni rajin mengingatkan aku untuk belajar. Bf korang ada buat camtu? Tak ramai buat camtu. Haha. So I'm so lucky to have him.

Nak tau sebab apa aku "Lucky" dapat dia? Hah, meh aku bagi tahu. Cerita dia sebab dia ni baik, suka merepek, suka cerita Fairy-Tales yang dia buat sendiri, suka buat lawak, layan je aku merepek, suka dengar aku bercerita, suka menyanyi, aku nak luahkan perasaan dia ada and ermm. BANYAK LAGI. Okay, dah start nak gedik tahap max. Biar lah lumrah hidup nak gedik2 ni. Haha.

So, kitaorang dah couple for 1 year 5 month plus. Lagi seminggu cukup 1 year 6 month without any break up.Gaduh camne pun, alhamdulillah tak break. Selalu drama je lebih. Biasalah perempuan suka emotional. Comel lah konon -.- Haha, bajet lagi.

So kalau korang nak cari boyfriend. Cari yang BAIK, COMEL di mata korang, SETIA dll .Hehe. K tu jelah.Bye2 semua :)

No comments:

Post a Comment