Saturday, August 27, 2011

School Holiday and SELAMAT HARI RAYA :)

  


Assalamualaikum and salam sejahtera wahai manusia-manusia sekalian :)

Okay, cuti sekolah dah bermula and bagus tak payah bangun awal pagi pergi sekolah. :D
Di sini saya ingin mengucapkan ...............





SELAMAT HARI RAYA SAYA INGIN MENGUCAPKAN KEPADA SEMUA MUSLIM. 
DRIVE CAREFULLY. Haha, okay.
Kepada sesiapa yang mengenali diri saya, saya ingin mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki. 
Tak nak maafkan tak apa lah, awak tu bukan lah golongan yang baik. Siapa yang maafkan, awak ni BAIK 
dan semoga awak dirahmati dan diberkati.Okay, raya elok-elok. Jangan main mercun apa semua. ENJOY! Kumpul duit raya banyak2. Kalau baik hati share lah sikit ye ^.^ 
Raya ni nak kumpul duit banyak-banyak. Best! Oh tak dilupakan makan banyak2! BESTNYA. hehe, okay tu je. 


Raya tahun ni, baju raya ku adalah warna .....
LIGHT BLUE (sama dengan amin)
PURPLE (sama dengan amin)
BROWN

Tak sabar nak raya. Baju korang warna apa? Haha. Kk, mesti best semua shopping sakan kan? Saya pun sama. Hohoho! Siapa baik hati, bagi lah saya duit raya ye . Haha. K tu je. 




SELAMAT HARI RAYA! Boii.salam<3

No comments:

Post a Comment