Monday, August 15, 2011

Love ones :)

Assalamualaikum and what's up??

                           
Mohd Solihin Amin <3
Alhamdulillah our relationship last till now 1 year 6 months and 9 days.
Dia ni boyfriend yang bagus! Haha, layan je aku merepek ke, gelak tak stop ke apa ke. Haha.
Ambik berat, sweet, handsome and tall! 
So dah tau dia ni saya yang punya. Faham2 lah ya.
Shooh! Pergi cari yang lain.

Her name is WAN NURUL FAEZA a.k.a WAN PAEJA. LOL
Dia ni lah kawan aku yang otak termat tak betul. Bestfriend aku ni weyh!
Mula rapat dekat-dekat hujung form 1 and sampai sekarang. 
Dia ni cepat touching sikit! Tapi dapat kawan macam aku, memang aku tak layan lah. Haha.
So nak berkawan dengan dia biar elok2. If she don't start a fight, you better don't start a fight!

Nama dia NUR AISYAH a.k.a ECHA and ESAH.
Dia suka letak nama full dia iaitu AISYAH TAJUDDIN OSMAN. Osman tu atok dia. haha
Dia ni kalau dengan wan paeja macam kembar dah dua ni.
Dua-dua otak biol. Dua2 asyik berkepit , tunggu masa kepala nak bercantum je. 
Rapat dengan dia since form 3 sejak dia masuk sekolah aku 
Same, if she don't start a fight, you better don't start the fight!

Emilia binti Ramli. pendek je. Tapi aku panggil dia emilio.Haha
Dia ni susah sikit ajak buat benda jahat, asyik takut je.... Haha.
Oh pastu dalam banyak-banyak manusia aku jumpa, dia memang slow dalam segala hal.
Haha, dia ni tak layan orang nak gaduh, so buat pape pun dia dengan sikap nya yang baik tak buat pape. 

Amirul Ashraff anak Azmin. Haha.
Kawan dengan dia dari DARJAH SATU. Jemu dah tengok dia. haha.
Otak tak betul, suka merepek tahap mintak penampar. Kadang2 suka buat orang hilang sabar.
Lagi satu , dia suka puji diri sendiri and suka sangat kacau wan paeja! haha

Mohd Haziq anak Ibnul.
Dia ni baik sikit lah dari amirul. Satu gang je. Tapi dia tak ada lah irritating macam amirul. Haha.
Dia ni boleh harap SIKITTTT lah. Tak banyak. Hampeh jugak mamat ni.haha.

Okay saje update benda ni, :D
Bye, salam :)



No comments:

Post a Comment