Monday, June 20, 2011

Report Card Day :')

Assalamualaikum

Hello people. Okay nak cerita pasal report card day yang bakal menjelma
I have bad results. Banyak fail. Fail tu G  okay. Damn! Macam mana ni. Sedih2. Huhu
My parent's for sure gonna nag at me for bad results and issu yang bakalku dengar ada lah pasal asyik online, text orang and malas belajar. Nak buat macam mana. I'm the 'study' type.
Hehe, k. Sebenarnya nak belajar okay. Tipu kalau tak nak. Memang nak lulus. Tak nak lah bagi mak ayah asyik bebel. :'( 
Then, tipu lah tak sedih result asyik fail memanjang. Hmm, malas belajar punya pasal. Tak apa. Exam lepas ni I'm gonna give 100% kat study but bersantai pon ada jugak lah kan. Tak kan  nak belajar 24 hours :p
Siapa cakap saya ni yang suka gelak-gelak, bercakap tak stop, ejek orang, marah orang apa semua tak fikir pasal pelajaran. Tipu betul, saya fikir ya! Fikir pasal masa depan yang tak tau apa nak jadi. 
Patutnya kenal lah bersyukur dapat masuk kelas account :'( 
PMR result's pon tak bagus mana. Mohon beria-ria dah dapat, pastu malas. Haish. Tak apa lah. Lepas ni kena usaha lebih. Masa depan saya, saya yang tentukan sama ada nak berjaya atau tak. So kena lah rajin belajar. Nak capai cita-cita kan.
Tak nak hampakan diri sendiri and family. Ada boyfriend pon, boyfriend lagi rajin belajar. Dia selalu le suruh belajar. Yang saya ni doh cakap "ya" padahal memang ya pon. Haha. 
So kena buktikan kat semua cikgu yang diri sendiri ni boleh buat. Boleh berjaya macam orang lain. InsyaAllah :)
Salam 

No comments:

Post a Comment