Friday, March 18, 2011

Uh, uh, uh, uh!

 LAMA BETUL TAK UPDATE BLOG!

Banyak betul terjadi, as usual budak sekolah lah katakan. Homework banyak, aktiviti itu and ini.
Perangai budak sekolah yang bermacam-macam perangai.
Oh ye, kat sekolah seperti biasa. Wajib ada gang DESPERATE FOR ATTENTION.
Like, urmm. Yeah, cari pasal and blame it on other people.
Like my school, kecoh je lebih. Saya berdiam diri sebab nak tengok diorang bodohkan diri sendiri and guess what! TERSERLAH kebodohan mereka. Woo-hoo!
Then bajet tak sudah, 'untung lah ada bf'.
Ye, semua yang ada bf rasa untung ah dia cakap macam tu. 
Sebab yang cakap macam tu semua muka kena tinggal dengan bf. Kesian.
Yang tak boleh belah, desperate kat ex-bf. Haha, gila drama lah diorang ni semua.
Okay2 let them be what they wanna be.
Biar lah diorg nak kutuk aku ke, bf aku ke or kawan aku.
Janji kitaorg tak desperate for attention, tak desperate for friends and tak desperate dekat ex-bf 
Oh ya, janji saya tak kena tinggal bf and I have awesome peeps around me!
Wasting my precious time for you??? Perghh, saya tak sudi langsung!
Buang masa for useless peeps like them, macam layan orang gila tepi jalan. 
I don't mind ppl talk bad about me cause what i'm gonna to say is
"THANKS FOR THE PAHALA, 
AND DOSA GOES TO YOU!"
Yeah, don't mind at all. Oh me feels like wanna to eat. My tummy is hungry.
So, yeah. Gonna be CONTINUE..
Bubye ;)

No comments:

Post a Comment